Besked

Vid klockan ett är det dags för mamma, mormor och morbror Jonas att åka upp till sjukhuset och prata med läkaren och få besked om de sista undersökningarna som morfar har gjort.
Vad kommer hända?
Jag bara bävar inför detta besked.

Svåra tider det här.




ONSDAGEN
I onsdags va det dags för fest och det blev det också. Jag hade nog ätit lite för lite innan jag började sörpla vin. Så en riktig fylla blev det. Men kul hade vi nog allihopa. Min telefon ställde till massa komplikationer bara. Jag kan höra personen i andra änden men den hör inte mig. Så skulle man försöka smsa i det tillståndet, inte bra. Natten slutade inte i min egna säng, men det skulle den ju inte heller. VILKEN KVÄLL !




Dags att göra något vettigt. Måste skriva klart min inlämningsuppgift...


ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0