JobbarDag

Idag va de bare att gå till jobbe å knega igen. Hahaha. Tänk vilka dialekter det finns !

Ganska okej dag faktiskt. Inte på topp men inte nere i botten heller. Så det funkade. Kampanjpris på MAXburgare fram till onsdag. Jobbigt med det faktiskt. Folk köper ju mängder då.

När jag satt på bussen hem smsade Chris och frågade om jag skulle hänka och festa lite imorrn. Då kände jag helt plötsligt att: Ja fan det ska jag !  Jag behöver något annat och tänka på för en stund. Så imorrn blir det partyparty med MAXfolk :D

Jag såg en sån fin regnbåge när jag satt o väntade de få minuterna vid busstationen. Så jag tog en bild på den och ett fint resecentrumkort. Hihi. ENJOY IT !
 


Dags o sova strax. Men först en dusch.


GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0