Say a little pray for you

Va inne hos morfar tidigare ikväll. Skönt o se att han är pigg i varje fall. Sen får vi se vad provresultaten visar. Jag hoppas att allt går bra.

Snart kommer Rahma hem på svensk mark igen. Tack och lov. Saknar henne väldigt mycket. Men har fått förtränga de lite för att de inte ska vara så jobbigt. Snacka om en klockren brud som jag träffa i Kalmar i korridoren. En vän för livet liksom. Visst kan vi bli tjuriga på varandra men vi löser det alltid snabbt. Jag önskar att alla fick lära känna en sådan go tjej som henne.

Imorgon är det jobb igen. En lång dag, 11-20. Några jobbarpolare frågade om jag skulle med till Trädgårn ikväll, men pallade inte. Får bli en annan kväll. Sommaren står ju på glänt så det kommer ju fler kvällar som tur är.



GODNATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0