Alla helgona

Den här helgen är det alla helgona. De läser i kyrkan om all de som dött under året. Jag ska dit. Höra morfars namn läsas upp och hoppas jag kanske förstår nu att han aldrig kommer tillbaka. Jag vill även besöka minneslunden och morfar.


Ska bli skönt att komma ut till mamma och pappa under helgen. Och imorgon är det födelsedagsmiddag för släkten.

Igår när mamma och jag var på MAXI och handlade så upptäckte vi hur otroligt osmarta de som bygger om därute är, för det är inte det lättaste att dra vagnen på sand och grus. Jag tänker också på de äldre, de kan ju inte klara av det själva. Mamma hämtade bilen till entrén medan jag stod med vagnarna och väntade. Vi svor en del över denna visit på MAXI, det vill jag lova.

Det är liiiite kallt i min lägenhet faktiskt. BURR! Men kanske ska sätta på elementet lite mer. Men att det inte är varmt i köket går inte att göra så mycket åt eftersom mitt element inte kommit än. SUCK!

Dags att göra sig iordning. Pappa hämtar mig om sådär en timme.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0