Att det ska vara så svårt!

Jo då eftermiddagen gick bra. Dock så kunde inte syster äta med mig på stan så det fick bli att köpa pizza på vägen hem. Vi hittade lite intressanta saker på stan. Vi hittade varsin kjol, jag hittade en jeanskjol som är hög i midjan och syster hittade en svart i siden/satin.

Har ägnat de senaste 45 minuterna åt att prova outfits till imorgon. Och att det ska vara så svårt att hitta något som passar. Har provat massa olika linnen och bodys till kjolen, men icke. Dock hittade jag en färg som passade grymt bra till kjolens jeansfärg, korall. Så nu ska systeryster, räddaren i nöden, ta med sitt ribbade korallinne in imorrn. Tur är ju de!

Ni kommer få se bilder på vad jag har på mig imorrn. Och hoppas vi tjejer tar massa bilder imorgon så vi även får minnas tillbaka i bildernas värld.

Snart är det dags att sova. Ska tvätta lite imorgonbitti. . . Tvättstugan vid klockan sju. SUCK!



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0