Back to business again

Idag är jag minsann inte ledig, börjar jobba 20:00 ikväll och jobbar till 05:30 imorgonbitti. Kommer detta bli en låååång helg? JA förmodligen. Lönehelg och allt. Men men ibland måste man få jobba dom helgerna också, även fast man inte vill.

Svar till mamma
Hmmm, ja hur mycket jul kommer det bli hemma hos mig? Jag har faktiskt funderat på att försöka komma över ett par röda gardiner, köpa röda ljus, röda tabletter/dukar och röda krukor. Kanske att det blir en röd torkhandduk. Vad säger du nu va? Det trodde du inte va?

Dags att göra sig iordning. För jag ska gå och äta med mormor om ungefär en timme, så slipper jag äta själv liksom. Funderar på att föreslå taco eller något annat på Kupolen. Det var riktigt länge sen. Eller om det blir kebab som jag tror mormor va sugen på.

Jag tror jag hoppar träning idag. Sätter mig nog hemma sen och pluggar lite till. Får köra dubbelt denna helg och plugga innan jobbet varje dag.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0