En lyckad kväll!

Igår var en mycket lyckad kväll. Jag och Lisa var utsvultna när äntligen Elin kom löpandes. Då gick vi och inhandlade thaimat på Golden Bangkok, de har riktigt god thaimat till bra pris. Så gick vi hem till mig och åt middag med levande ljus i min ljuskrona. Vi satt och tjattrade som bara den och tiden gick och gick.

Jag tror Elins pojkvän tillika sambo hann ringa 5 gånger innan vi begav oss hem till dom och fortsatte att förfesta. Mycket trevligt folk som resulterade i en mycket trevlig och rolig förfest.

Vi gick ut rätt sent och självklart blev det Palace. Jag fick nog lite för mycket av det goda vilket resulterade till mycket illamående imorse. Men kvällen var väldigt lyckad. Jag och Lisa shejka loss på dansgolvet riktigt ordentligt. Dock måste jag säga att det spreds en väldigt illaluktande doft på dansgolvet som vi inte stod ut med. UGH!

Sen kan man säga att kvällen rundades av med massa mys! Mysigt värre!


Time for sleep!


GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0