Ensamt

Inatt var det väldigt ensamt i sängen. Ingen som låg brevid mig. Men det bästa med det var att jag sov som en prinsessa. Jag gick och la mig tidigit och kände mig riktigt utvilad när klockan ringde imorse. Jag ska nog fortsätta såhär. I säng senast halv elva om kvällarna.

Idag blir det jobb 11-20!

De börjar bli riktigt kallt i min lägenhet nu. . . Speciellt i köket men att det inte finns något element därute påverkar även värmen i rummet. Går ständigt med tofflor hemma. BURR!

Dags att dricka upp téet och sen fixa iordning mig. Sa att jag skulle iväg till Robban på Kontorab innan jobbet idag men tror jag hoppar det och åker dit på torsdag efter jobbet istället. Så jag hinner göra en backup på telefonen.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0