Ett hiskelit humör!

Jag vet inte vad det var med mig tidigare idag. Va sur på allt och inget dög minsann åt mig. Sen när jag träffa Nicoline på stan så fick hon sig en släng av mitt roliga PMShumör. Till slut skrattade jag åt mig själv. Då verkade det jävla PMShumöret ge sig. Och jag hittade badrumsgrejer överallt. Hahaha.

Shoppingturen slutade med:
- Svart badrumsmatta från Åhléns
- Tvålpump från Mique
- Tandborstmuggar från Mique
- Tops&Padsburk från Mique
- Diskmedelspump från Åhléns

Jag är nöjd med mina inköp. Nu är det bara torkställning och komplettering av mina BodaNova-glas och karaff, en skål och lite fler glas.

Efter shoppingturen så var det dags för träning. Ett medelpass med många ovana rörelser, jag hängde inte riktigt med på dem men tycker tempot är bra. På onsdag blir det ett styrkemedelpass igen. Skönt!

Imorgon är det dags för jobb. 11-20 kör jag imorgon. SUCK!


PUSSELIPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0