GÄSP!

Trött Trött Trött Trött . . .


Shit asså. Jag som skrev att jag skulle diska och jag skull göra ditten och datten. Efter inlägget så däckade jag på soffan och vaknade lagom till Bonde söker fru.

Nu har disken stått några timmar. Dags att ta tag i skiten och sen ta en dusch och så hopp i säng.

Proppat i mig godsaker har jag också gjort : bullar, godis, choklad... you name it!


Jag ser sååå fram emot lördag då det blir festfestfest med Lisa, Elin och Maria. Ska bli gööööörKUL!


En av mina allra bästa vänner! ELIN <3



GODNATT!

Kommentarer
Postat av: madeleine

ansiktsfärg från leksaksbutiker..

satt kvar rätt bra:) haha de va askul o smeta in sig i det :P

PUSS

2008-11-05 @ 23:09:57
URL: http://madeleiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0