GlöggMys med Elin

Alldeles nyss gick Elin hem efter våran fika med glögg och mjuk pepparkaka. Det var riktigt mysigt. Bara sitta och prata och glömma bort tiden sådär. Men det är ju vardagsmat för Elin och mig. Vi brukar ju alltid tjattra så in i norden, sen sitter man där ett x antal timmar senare och fattar inte var tiden tagit vägen.

Sen hade hon med sig en försenad födelsedagspresent, vilket hon absolut inte hade behövt. Men glad blev jag, ska hon veta. För hon hade köpt den underbart fina stickade västen som jag kollat på. Nu är jag överlycklig kan jag säga. TACK EILERT!

TV eller PLUGG?
måste ju egentligen plugga men har gjort det hela dagen, utan att jag har blivit färdig. så ska man gå efter det så ska jag ju inte få sätta mig och kolla på TV. men jag har ju också varit duktig och suttit och pluggat hela dagen. jag kan i vilket fall inte sova för imorgon måste jag sova ut för jag ska jobba natt.



PUSSELIPUSS


Kommentarer
Postat av: Mamma

Din Jullook är helskön tycker jag , undrar hur mkt jul det blir hemma hos Dig /kram mamma

2008-11-28 @ 12:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0