Godförmiddag!

Sitter här i soffan och har avslutat min frukost precis. Det var gott. Nu ska jag strax hoppa in i duschen och så göra mig iordning för en lunch med Sarah. Ska bli trevligt men måste se till att det inte går 2 månader mellan gångerna vi ses. Tiden går alldeles för fort tycker jag.

Ikväll då? Ska jag träna och ha myskväll?
Tror det lutar åt det i alla fall.

Ska lägga mig tidigt ikväll, för jag öppnar imorgon och börjar vid nio.


natten var väldigt lång för mig inatt. jag vet inte hur jag lyckades somna bland alla tårar men det gjorde jag tydligen. tänkte såå mycket på morfar och tankarna bara flög iväg. jag saknar honom otroligt mycket och det känns som om såret aldrig kommer läka i mitt hjärta.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0