Just Dance

Visst blir man på partyhumör när man hör Lady GaGa med Just Dance ?

Det är en låt som i alla fall får mig på party- och danshumör. Känner bara för att släppa loss totalt. Så vad säger du Lisa? Utgång med massa härligheter på fredag? Jag hoppas att du är på, för jag har alltid kul med dig gumman. Det är kompiskärlek det!

Just nu har jag vikt tvätt och börjat diska, kastrullen med vatten står på spisen och ska koka upp så jag får pasta till min tonfisksallad. Den kommer innehålla bara det jag vill. Pasta, tonfisk, majs, tomat, gurka och lök. Vad ska jag ha för någon dressing? Göra en egen vitlöksdressing? YEAH!

Ikväll kommer pappsen! WIHU!



SEE YOU LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0