LJUS

Lägenheten är fylld av massa ljus. Som jag gjorde iordning innan jag började med min myskväll med Ensam Mamma Söker vid klockan åtta. Sista avsnittet, och vilket avsnitt det var. Riktigt kalasigt blev det med massa kärlek. Ett perfekt slut på den här säsongen av programmet. OCH man fick veta hur det är idag med de ensamma mammorna, höll kärleken efter sommaren när hösten kom?

Jag har ju varit iväg sedan igåreftermiddag, har varit ute hos mina föräldrar och syster. Igår blev det myskväll med syster och Sex And The City - Filmen. Idag har hela familjen + farmor varit iväg i Tranås och ätit julbord med släkt från pappas sida. Det var en riktigt trevlig söndag.

Alldeles strax är det dags att sova för min del. Jag börjar nämligen jobba vid sju imorgonbitti. Blir nog lite kämpigt, jag som är så morgontrött. Men det är värt det. Jag måste ju utbilda mig om jag vill komma framåt.

Godnatt på Er. Imorgon är en ny vecka!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0