Måndag

Måndag lunch och här sitter jag och äter frukost med tända ljus i min kalla lägenhet. Jag kände för en lång sovmorgon så det blev det istället för att tvätta vid klockan sju.

Sen att det var en väldigt mysig natt med var väl en av de avgörande orsakerna till mitt beslut också. Han gick vid halv åtta ungefär. Stackarn skulle iväg och jobba. Hoppas han inte sover sig igenom hela dagen.


HELGEN
Jag har haft en supermysig helg ute hos mamma, pappa och syster. På lördagen var vi på minnesgudstjänst i Kullerstad Kyrka med mormor. En riktigt jobbig upplevelse. Kören hade valt ut Gabriellas sång till en av de sånger de skulle sjunga den här kvällen, vilket resulterade i många tårar. Jag kände nästan att jag återupplevde morfars begravning. Efter gudstjänsten så åkte vi till kyrkogården och besökte minneslunden, min och systers farfars grav, Pelles grav och mormors föräldrars grav. Sedan blev det fika hos oss framför hockeyn. Senare under kvällen så tittade jag och Nicoline på StepUp2, SJUKT BRA film!

Söndagen bestod av förberedelse och födelsedagsmiddag. Jag hade faktiskt gjort det mesta själv. Kladdkaka med grädde och en tacobuffé. Jag vill tacka alla för allt fint jag fick. Korten kommer att arkiveras i kortlådan jag har. Pengarna jag fick kommer det inhandlas fina grejer. Ska komplettera de glas och den karaff jag fick av mormor med skål och fler glas tänkte jag. Sen ska jag inhandla en fin badrumsmatta och lite badrumsattrialjer. Kanske att det blir en lykta till köket också. Sen blir det en torkställning på sikt.


DAGEN
Dags att käka upp och fixa sig lite. Sen blir det att gå ner en sväng på stan och kolla runt och så får vi se om jag hinner ner till Robban på Kontorab. Senare ska jag träna med systeryster också. Ska bli riktigt skönt.

På återseende!


KRAAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0