Mitt jobb!

Många skulle nog tycka att det är ett skitjobb som man bara har vid sidan av skolan under några år. Men jag har faktiskt det här jobbet som ett riktigt jobb, jobbar 75% men vill självklart ha 100%. Jag själv skulle inte kalla detta för ett skitjobb, det är det roligaste jobb jag någonsin haft.

- Och NEJ jag skojar inte ! !


Inom MAX finns det så mycket utbildningmöjligheter och en lång karriärsstege att klättra uppför. Jag själv försöker att ta mig från första till andra steget nu, vilket känns underbart bra. Jag har jobbat ca 9 månader nu och enligt MAX själva ska man efter ett år börja fundera på att utbilda sig till trainee.

TRAINEE ENLIGT MAX.SE:

2. Trainee

Som assistenttrainee ges du möjlighet att börja en chefskarriär på Max. Du har samma arbetsuppgifter som ett restaurangbiträde men får större ansvar och möjlighet att vara med i utbildningen av ny personal. Du får högre lön och kan söka de teoretiska kurserna i Maxskolans regi.

"Att avancera till Trainee innebär mer betalt per timme och ytterligare karriärmöjligheter då du kan genomgå Maxskolan Steg 1 - Grundläggande ledarskap."

Res till nya, spännande platser
Som trainee får du möjligheter att se mer av Sverige då du kan söka assistenttjänster/chefsjobb i hela landet!

Jag ska berätta en hemlighet för Er: Jag kommer verkligen inte nöja mig med att bli trainee, det finns många steg att ta och som jag är villig att ta. Men inte ett knysst till någon nu va? Haha!

Hade en heldag på jobbet idag, även om det var en krävande dag så kom jag hem med ett leende på läpparna. Vill inte ni känna så? Jag är så glad att jag har ett jobb som får mig att må så bra. Och det kan jag nog tacka mina arbetskamrater för, så allihopa på mitt underbar jobb: TACK för att Ni gör mina dagar så bra!



KRAMAR
(några extra till alla MAXare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0