Omformatering

Ja idag har jag hållt på att omformatera min dator hela dagen, orsaken är VIRUS! Dessa odågor som pressar sig in i datorns inre. Jag tycker inte om dom och inget ska få komma in i min dator mer. Det är alldeles för mycket jobb att göra, för jag började vid halv nio imorse och är typ klar nu.

Räddade alla bilder med att bränna ner dem först. Ska bara virusskanna filerna innan de läggs in i datorn. Får hoppas att de inte blev virussmittade. HOPPAS!

Ska iväg och jobba vid halv fem. Som tur är jobbar jag bara kvällen. Imorgon blir det jobb hela dagen, 11-20passet igen. Sen blir det ingen utgång imorgon, LisaE skulle på något med sin syster. Jag får väl underhålla mig själv här hemma. Laga lite god mat och sen gå o sova, njuta av att det är helg.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0