Sista dagen ledigt

Då var man inne på sin sista dag ledigt den här veckan. Har varit riktigt skönt faktiskt. Strax ska jag springa ner till tvättstugan och slänga i en maskin, för nej jag har inte börjat tvätta än fast jag haft tvättstugan sen 7. Sen är det dags att sätta igång dagens pluggstuga som ska vara hela dagen.

Så jag ska ta till vara på min sista dag hemma med att plugga och tvätta, det låter väl roligt va?

Idag är det ju inget roligt på TV så då borde det vara lätt att hålla sig borta från TVn. Hoppas jag i alla fall, för mitt pluggs bästa liksom.

Ikväll kanske Elin och jag ska gå en promenad och sen hem till mig och fika, men vi får se hur det blir med den saken. Hon kanske skulle träna, och jag ska ha en dags vila nu och träna imorrn istället.

I helgen är det väl många själar som ska ut och svänga sina lurviga på något av stadens dansgolv, men inte jag. Kom och käka nere hos mig på MAX vettja, men UPPFÖR er! Träng er inte i kön! Ställ inte till med bråk! Var glada!


Uppdaterar under dagen, hur det går med plugget!



SLASKPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0