Sovdags!

Jobbade heeeela lååååånga dagen idag. Passet 11-20 är inte roligt att jobba när man haft en hel öppningshelg innan. Jag kände mig rätt slutkörd. Men det var ju bara att bita ihop och jobba det där 11-20passet mer var det ju inte med det.

Efter jobbet hade jag sällskap med Eva. Det blev att vi satte oss på McDonalds, jag tog en varm choklad och en glass och Eva tittade på, och så pratade vi massa om allt mellan himmel och jord. Var nog länge sen jag hade såhär trevligt en kväll efter jobbet. Det får vi göra fler gånger Eva!

Jag känner hur berget med disk bara glor efter mig, men jag orkar inte. Får ta itu med det imorgon på min lediga dag h
örreni. Så blir det träning imorgon med, ett medelpass vid fyra. Pappa kommer på kvällen så jag ska fixa nyckeln till porten. Trevligt med lite besök!

Apropå besök, herr Nilson (Magnus), morbror Jonas och Mormor & Gunlis var hos mig på jobbet idag. En dag med besök från släkt och mina föräldrars vän! Det var kul att träffa dem alla.

Dags att sova kanske . . . Är väldigt trött. Ska sova ut riktigt ordentligt imorgon, för det är jag värd!


SovGott



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0