STÄDNING SLUTFÖRD

Åh va skönt det känns nu när jag har städat hela lägenheten, det är rent!

Nu har jag satt igång o plugga lite till. Shit allså va mycket det är att gå igenom. Sen om en timme är det dags att gå o träna, styrkamedel med Peggy. Sen får vi se vad det blir resten av kvällen. Eva skulle ringa sen när hon träffat någon vän. Så får vi se om det blir fika.

Annars lutar det nog åt att det blir plugg hela kvällen med avbrott för Bonde Söker Fru. Det kan ju vara bra också, så jag får lite gjort liksom. Så jag inte måste hårdplugga hela helgen samtidigt som jag jobbar natt.

Nu är alla räkningar betalda förutom autogirona, men det e bara typ 200 kr. Så det känns skönt att man klarade av utgifterna denna månad med. Och lite mindre att betala av på lånet. Detta ska jag fxa.



SLASKPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0