Stängning!

Idag och imorgon är det stängning som gäller. Tröttsamt att jobba dessa tider, men det är ju ett måste. Sen underlättar det ju när man jobbar med någon som det funkar bra med. Dock måste jag säga att jag längtar efter Chris som jobbar nere i Malmö just nu. Hon kommer hem i slutet av november - början av december. Då tror jag att jag kommer vara så glad att jag bjuder henne på en bakelse, haha!

Nu känner jag mig ganska utvilad efter helgens bravader. Jag var hemma hos mamma och pappa igår och firade pappa lite på fars dag. Jag och syrran hade fixat en fejkbiljett till hockeymatchen mellan LHC och Brynäs på torsdag och så fick ha pengar. Det blev väldigt uppskattat. Något som kommer till nytta i alla fall. Så fick jag god söndagmiddag, även om jag hade lite svårt att äta ( varning: BAKIS! ).

Vid tjugo i tolv ska jag springa ner mot Friskis & Svettis och ta ett medelpass. Nu har jag lärt mig att man får gå på röda avgångar också, det trodde inte jag att man fick. Men då finns det ju träningsmöjligheter också när man börjar jobba vid halv fem. Skönt!

Tyvärr kommer inga bilder från lördagen, då jag inte fota något!


Ha en bra dag!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0