Varför denna ångest?

Hej Allihopa som läser min blogg!

Då har jag jobbat mina två stängningar och ska jobba kväll idag till klockan 22.30. Blir väl inte så jobbigt för sedan är jag ledig två dagar innan jag har min daghelg och i helgen är det familjehelg på MAX och då kommer det vara en massa att göra. Hoppas det går bra bara.

Det har gått jättebra att stänga. Jag har fått lära mig lite kontorsarbete också, så att jag så småningom kommer att kunna göra det också, som blivande trainee. Det kommer bli jättebra. Känns som det inte är omöjligt i alla fall. Är otroligt nöjd med de här två stängningarna i alla fall.


Varför ska man känna sådan ångest över att säga till en person att man inte kan ses mer, känslorna är inte de rätta, de finns inte där liksom. Jag vet att jag många gånger varit feg och inte sagt till när jag kände såhär men den här gången har jag verkligen gjort som mitt hjärta sagt åt mig. För det finns en annan som jag gav upp för ett tag sen, som jag trodde att jag hade gjort bort mig för. Men jag har upptäckt att han är nog värd att kämpa för. Det är han jag går och längtar efter.


Dags att göra sig iordning för jobb kanske? Börjar om en och en halv timme. Vill ju va fräsch då liksom, haha.

Borde gå o klippa mig faktiskt. Kanske ska fixa en tid hos Niclas på Barberar'n nästa vecka. Tänkte mig lite luggklippning. Tycker håret bara hänger, men vill fortfarande spara ut håret. LOVE IT!

Imorgon blir det stora tvättar- och städardagen. Jag har tvättid från 12 till 22. Jag har alltså två pass på rad. Så då blir det verkligen tvätta av kan jag lova. Sen på fredag så ska jag träffa Sarah om det inte blir några ändringar, vilket vi får hoppas det inte blir. Jag har inga ändringar att komma med i alla fall.


Ha de bra allihopa!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0