Varm lång dusch!

Ja alldeles nyss tog jag mig en varm lång dusch. Det var efter att jag däckade på soffan i tio minuter. Då tyckte jag det var dags för en dusch. Stod typ en halvtimme därinne och värmde mig, för jag var så otroligt frusen. Det var otroligt skönt efter en svettig dag på jobbet.

Innan den varma duschen åt jag en väldigt god gyrossallad. Jag gick förbi GuVaGott efter jobbet, de är alltid lika trevliga där. Blir glad av att gå dit och handla mat. Så det var ju en bra avslutning på en jobbdag. Vräkte i mig den framför reprisen av Bonde Söker Fru.

Nu är det dags att ta hand om sig själv och fokusera på något annat än just det. Jag ska träna ordentligt och måna om mitt eget välbefinnande, hitta självförtroendet för att kunna våga vara med någon i framtiden. Inte schabbla bort något med någon som det inte känns rätt med eller få för sig att man känner något.

Jag fick en rolig grej förut av en av mina bästa vänner Rahma. Något som heter GratisGenerationen där du kan få gratisgrejer genom att värva dina vänner. Jag blev förtjust i många av de grejerna de erbjuder. Bland annat massa tv-spelskonsoler, TV, kamera presentkort på MQ osv.

http://www.gratisgen.se/ref/98013

Gå in på "länken" här över!!

Åter till Ensam Mamma Söker och min chokladbit!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0