Vilken skitdag!

Idag har verkligen allt gått emot mig. Och det är inte det roligaste vill jag meddela. Speciellt inte när man jobbar under lunchtid på MAX. Allt ska gå snabbt men inget ville gå snabbt idag. Var oerhört seg. För att inte tala om min nacke.  Jag vill bara svära en massa men tycker väl inte att det är det lämpligaste.

Det slutar inte där mina vänner. Sen var jag riktigt inställd på att tvätta vid 17. Sorterade tvätten och rev bort mina lakarn i sängen. Gick ner för trappan och ner i tvättstugan, där någon redan slängt in en tvättmaskin. Min första tanke va "Va tusan, snor min tvättid". Gick och kollade på schemat och upptäckte då att jag skrivit upp mig IGÅR klockan 17. Så jag hade skrivit in fel dag i min almanacka. BUUUU!


SKITDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0