En helg i världsklass

Som jag gått och längtat efter den här helgen som nu är förbi. Det var för att min älskade vän Rahma kom upp till mig ifrån Kalmar. Det skulle bli en stjärnspäckad helg!!

och visst blev det en stjärnspäckad helg minsann!

Fredagen inleddes med inhandling av lite mat till våran goda tacos och så lite snacks till förfesten såklart. Vin-inköp stod också på listan när vi var på stan och rännde. Sen blev det hem och börja laga mat innan Sofia och Karin skulle komma och sätta igång på festtakterna.

Fredagskvällen blev så otroligt lyckad. Palace hela kvällen och som vi dansade och bara tönta oss. Vi hade oerhört kul och kvällen avrundades med ett besök på McDonalds och sen vidare till Simons vän Johan, där det blev efterfest. Vilken efterfest då, hahaha, jag däckade rätt rejält. Jag och Rahma vandrade hem vid halv tolv, hihihi. Partyklädda.

Lördagskvällen blev inte riktigt som planerat, utgång var planerad men Rahma blev dålig och vi stannade hemma. Stackars Elin som va riktigt på g denna kväll. Vi får ta igen det i framtiden. Kul att hon kom och träffade Rahma i alla fall.

Igår åkte Rahma hem vid halv fem. Sen blev det myskväll med manligt besök ;) MYSIGT!

Bilder från helgen kommer senare, när jag orkar lägga in dom. Men jag lovar att dom kommer!


Nu är det dags att göra något av den här dagen innan jag börjar jobba vid halv fem.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0