En MAXad INFLYTTNINGSFEST!

I torsdags gick min inflyttningsfest för MAXare av stapeln. Jag hade planer på att fösa ut alla runt tolv och fortsätta festandet ute på någon nattklubb, men HUGO var stängt och ingen MAXare kände för Otten eller något annat tråkigt. Så vi fortsatte festa på i min lilla etta. Jag hoppas och tror att alla hade det riktigt trevligt. Bjuder på lite bilder här. Men bara några, för det finns typ 150 stycken.



        

     



Har suttit i soffan och myst med frukost och tända ljus framför TVn hela morgonen. Jättemysigt. Börjar jobba klockan tre idag och slutar vid åtta, soft pass. Tänkte laga lax innan jag drar till jobbet, så jag ska ner till stan och handla lite ingredienser till laxlådan. Tänkte även kolla lite på HEMTEX och STADIUM, handdukar och dunvänst.

Imorgon ska jag köpa träningskort på Friskis&Svettis och börja mitt nya sunda liv. Jag känner mig taggad att börja. Riktigt skönt faktiskt. Hoppas bara att det blir regelbunden träning så jag inte ger upp vissa veckor, men det handlar väl om diciplin.

En annan jättebra sak: Jag har fått igång det trådlösa bredbandet! Tack och lov slipper jag stå vid bokhyllan numera utan sitter i soffan eller sängen!



BYEBYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0