GossipGirl&OneTreeHill

Mina absoluta favoritprogram: GOSSIP GIRL och ONE TREE HILL

Såg tidigare på det åttonde avsnittet av One Tre Hill säsong sex. Och alldeles strax ska jag se det åttonde avsnittet av Gossip Girl. Me love sooo much.

Frågan är om jag ska duscha innan eller efter. Jag röstar för efter tror jag. Haha.

Stängning med DavidE imorrn då. Blir nog bra det tror jag. Tur att det inte är någon kampanj imorgon, typ MAXburgare 19kr eller nåt.

Folk slutar aldrig förvåna en. Eller ska jag säga snorungar. Ibland önskar jag att jag inte trodde så gott om alla människor. Det kom in ett gäng tjejer i 15årsåldern och frågade om vatten var gratis och jag svarade ju "Ja självklart!" och de fick två muggar vatten. Tror ni inte att de små jävlarna springer och häller ut vattnet och snor läsk i muggarna och sätter sig på toaletten och dricker. Hade jag fått tag i dem så hade det inte varit rolig för dom. Det lovar jag! SNORUNGAR! Att ta läsk är som vilket annat snatteri som helst, fatta de!

Dags för GossipGirl!!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0