Måndag hela veckan?

NEJ det vill jag inte ha!

Äntligen är min jobbanatthelg över. Det bjöd på många idioter. Fattar inte hur folk är funtade i det här samhället. Respektlöst. Tjafsiga, störiga gäster i kön i lördagsnatt och en gäst i driven igårnatt som svor åt mig utan någon anledning alls, försökte bara hjälpa honom att komma på vilket mål det var han ville ha men då tyckte han att jag var otrevlig :S

FUCK YOU BACK säger jag!

Nu strycker vi ett streck över det förgångna och börjar på nytt!



Vad har den här veckan att ge då?

Massa jobb (tis-fre)
Pappafixarkväll (idag)
Myskväll med Sis (onsdag)
Festhelg hos LisaE i Nyköping (åker på fredag)

Ja det var ju en del saker ju. Så jag har nog mer än nog att göra faktiskt. KUL KUL!


LOVEisintheAIR
eller inte. Han svarade inte på mitt sms när jag fick leveransrapporten (efter flera dagar). Vad är det som händer egentligen? Har jag gjort bort mig? MAYBE! De finns en chans. Hoppas verkligen att jag har fel.

Nehe nu ska jag diska och vika tvätt så jag hinner laga mat och så innan pappa kommer efter fyra. Så får jag inte glömma att fixa nyckeln hos gubben också, så pappa kommer in med bilen.


BYEBYE

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Nyköping? På fredag? Hur länge stannar du? Jag ska dit på lördag! Om du är kvar måste vi ta en fika eller nåt!



Jag var f.ö. på Max i lördags natt. Full, men inte otrevlig... hoppas jag ;) hahahah.

2008-10-06 @ 18:31:44
URL: http://mathildanordlander.se/blogg
Postat av: nicoline

2008-10-06 @ 19:43:47
URL: http://nicolinees.blogg.se/
Postat av: nico

Oj skickade ju inget, men menar du att jag har tillgång till din lägenhet HELA helgen? :D

2008-10-06 @ 19:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0