På promenad, genom stan

eller i alla fall runt strömmen. Blev en sväng till stan också för att handla lite matvaror.

Promenaden runt strömmen ledde till mycket prat och till att vi strök ett streck över det som varit och ska nu gå vidare och ta nya tag. Känns skönt att ha pratat ut om allt. Jag vill inte mista dig min underbara vän, men samtidigt måste vi kunna vara raka och ärliga mot varandra med vad vi tycker och tänker. Sofia du är värd mycket <3

Ikväll blir det mys framför tvn med syster. Kom på en sak jag glömde köpa förut, tandborste till henne. Men vi ska nog neråt och köpa cashewnötter och godis tror jag, så då kan vi lika gärna handla en tandborste med.

Dags att dammsuga lite.


PUSS

Kommentarer
Postat av: Kregert

Jag ska va så ärlig så att du kommer ångra att du sa att jag skulle va så ärlig ;)

2008-10-09 @ 18:25:35
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0