Patrik 1,5

Mammi och jag var på bio ikväll. Vi såg Patrik 1,5 hahahahaha. Ett gott skratt fick man, men många andra känslor också. En väldigt rolig och fin film. Rekommenderar den verkligen. Skönt att få lite tid själv med mamma. Hon är underbar!

Nu ska jag plocka undan, diska och packa innan jag hoppar i säng. För imorgon ska jag till Nyköping! LisaE och hennes vänner väntar, det blir party redan imorgon. WIHU! Så kommer syster och hennes kompis till min lägenhet och ska ha myskväll. Städa efter er bara! Hihi.


PUSS

Kommentarer
Postat av: Nicoline

jag har ju sagt tusen gånger att vi ska städa! :) thanx again! :)

2008-10-10 @ 17:21:47
URL: http://nicolinees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0