Upp&Hoppa

Ja nu måste jag verkligen upp och hoppa. Har förflyttat mig från sängen till soffan. Tänkte att jag skulle sova lite längre idag för att jag jobbar stängning ikväll. Men nu känner jag mig bara oerhört seg. Men jag får väl rycka upp mig helt enkelt.

Ska höra med Elin om vi kan titta på Sex And The City - The Movie imorgon på min födelsedag. Vi skulle ju träffas och hon har ju fått filmen nu. Hahaha. Så då tänkte jag att det kunde bli en myskväll. Så EILERT vill du ha myskväll med mig?

Hade tänkt att göra matlåda idag, men tror jag skippar det och gör det imorgon istället. Så har jag matlåda till fredagsnatten jag ska jobba. Det blir gött med laxlåda och pressad potatis.

Nehe lite seeen frulle. Sen ska jag ringa runt lite till Farmor och till Karlssons.



PUSSELIPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0