Vad har denna dag att ge?

Ny dag betyder nya möjligheter, eller?

Ja jag tog mig en riktig rejäl sovmorgon idag. Hade legat och dragit mig i sängen drygt 40 minuter innan Sarah ringde. Hon trodde hon väckte mig, men jag va ju halvvaken bara att jag inte fick igång rösten ( hahahaha). Hennes mormor var dålig, så tråkigt. Därför hon inte hört av sig, förstod att det var något på tok. Men hoppas vi kan ses nästa vecka något.

Nu är det dags att plocka iordning efter gårdagen då pappsi var här och satte upp hatthylla, skohylla, spegel och hyllan till modem och de sakerna. Sen tror jag det blir att göra sig iordning och sen dra ner till jobbet och sätta mig vid datorn lite, grundutbildningen först dåå!

Tänkte nog höra om Elin har lust med en promenad eller myskväll lr nåt ikväll. Vi får se.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0