11 september = tråkigheter ?

Ett datum med en känsla av tråkigheter.

Så kan man beskriva den 11 september. Ett datum jag alltid kommer att minnas. Både 2001 och 2003. Jag vet att det finns flera årtal som det också hänt tråkigheter detta datum. Men det jag minns är terroratacken mot USAs World Trade Center och Pentagon och mordet på Sveriges utrikesminister Anna Lindh.

Kommer tråkigheten någonsin tvättas bort från datumet 11 september?


Pirrig i magen. Får nyckeln imorgon. Nyckeln till lägenheten som leder till mitt nya liv. Jag svävar på moln.

Ett svårt val idag C. Det var inget lätt val och det vet du. Jag hade mycket gärna hängt med om det inte vore allt med flytten och att jag måste va pigg och sådär.


KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0