Allt börjar få sin plats

Efter en och en halv vecka i lägenheten så börjar allt falla på plats, var sak på sin plats. Dock är det lite grejer som ska fixas till. Lampor ska på plats, tavlor ska hängas upp och hyllor ska sättas upp samt min fina spegel som ska pryda en av hallens små väggar.

Jag blir bara mer och mer nöjd för var dag som går. Riktigt fett nöjd !

Kan säga att jag är lite nervös. Har inte fått nåt sms tillbaka från C. Tog hon jobbet i Malmö, eller? Får checka läget idag på jobbet. Hon är ju döskön den bruden så vore riktigt tråkigt om hon flyttar, men som sagt vi kommer nog hålla kontakten ändå.

På lördag blir det partaj för jobbarkompisen Anna P3 som fyller 25. Hon annordnar med festen själv så vi arbetskamrater är också välkomna dit. Så det ska bli sååå kul.

Dags att diska och plocka lite ordning på de grejerna jag införskaffade på IKEA igår.


PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du till kalmar ihelgen? :O

2008-09-26 @ 17:06:48
Postat av: Nathalie

SV till anonym:

Nej tyvärr var jag inte i Kalmar i helgen. Kommer nog ner under höstens gång. Vem frågar?



// Nathalie

2008-09-29 @ 12:39:37
URL: http://nathalielovesyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0