Ledig dag

Japp idag har jag en ledig dag, men halva dagen har ju redan gått. Jag var riktigt trött efter den sista natten så jag gick faktiskt inte upp förrän halv ett. Så nu kanske man ska ta och duscha och bädda rent. Sen kan jag ju försöka packa lite mer.

Fick just reda på att min kära vän Rahma inte kan komma hit till helgen, det var ju väääääldigt tråkigt eftersom jag sett fram emot det vääääldigt länge. Men jag älskar henne ändå.

Hela helgen lång har jag haft någon att tänka på, älta och dagdrömma om. Jag vill bara lära känna denna person mera och bara vara med den. Nämner inga namn, finns nog bara en person som vet vem jag skriver om. Jag vill utforska om du är så underbar som jag tror.

Nehe ni nu är klockan snart halv tre och jag har inte gjort ett skit. Måste ta tag i dagen om jag ska träffa Elin också. Får väl se hur det blir med det.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0