MAX Nyköping nästa

Dagen till ära ska jag och ett glatt gäng från MAX Norrköping åka upp till MAX Nyköping och jobba där. Antar att Nyköpingspersonalen ska göra något roligare än att jobba. Så då får ju dom trogna Norrköpingsknegarna komma upp och hålla ordningen på stället tills vidare. Hahaha. Skämt o sido.

Sååå seg jag var imorse när jag vaknade. Så jag låg och drog mig tills tio. Fast jag hade satt klockan på halv nio.

Flytten närmar sig med stora steg, och allt är väl typ fixat. Ska få 5 liter vit färg av hyresvärden så ska jag köpa en aprikos färg själv ( kolla in den här sajten http://www.alcro.se/kulorer/color.aspx?textcolor=000000&backcolor=FFD76F&name=Smooor&img=&designer=Sandra Adrian, Daniel Bergman, Elisabeth Debong, James Irvine , färgen heter smör men ser väldigt aprikos ut ). Vad tycker ni? Passar det med en aprikos fondvägg i en vit hall?

Nu ska jag ta och gå en promenad och köpa lite mjölk till mina pannkakor som jag ska göra innan jag drar till jobbet för att åka vidare mot Nyköping.

Ha en bra dag allihopa!



PussPuss

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hejsan Nathalie! (vilket fint namn föresten;-))

Va kul att du gillar bloggen, och va roligt att du gillade kortet i tidningen. Jag tyckte också att hon vart super gullig :-)

Kram Carolina & Nattis :-)

2008-09-03 @ 22:13:51
URL: http://iiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0