Natthelgen snart över

Snart ska man gå på sista nattpasset för den här helgen och idag stänger bara jag och C. Jag har nog aldrig stängt med bara två, men det ska väl C och jag klara. Jag ser inget hinder för att vi inte skulle klara det. Bävar bara inför om det blir mycket de sista timmarna, för det är inte så kul och springa mellan kassa och drive.

Lördagsnatten bjöd på mer att göra än fredagsnatten. Vi hade i alla fall en längre kö och L klarade sig bra i driven, bra jobbat! Är mycket skönare att stå i köket än i kassan. C och jag är en oslagbart team !

Fredagen bjöd på obekväma situationer, hahaha. Fattar inte hur jag lyckas.

Nu måste jag sätta igång att duscha och äta och grejer.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0