PengarPengar

Allt handlar om pengar. Jämt och ständigt. Pengar för dittan&dattan. Försöker lägga upp en budget för min ekonomi nu när jag ska flytta. Det gäller att få till det så man inte står där sen med byxorna nere. Det vill man ju inte göra, eller vad säger ni? Jag tror faktiskt att jag kommer få ihop det. Ibland kanske det blir lite tajt, men så är det ju ibland för alla på något vis.

Mamma blev väldigt glad när hon kom hem och jag hade dammat hela övervåningen och sa att jag ska ta undervåningen imorgon. Ibland blir man på så bra humör av att se någon annan bli glad.

Sarah har ringt mig nästan varje dag den här veckan. Något som gör mig väldigt glad. Men jag måste nog försöka ringa jag med. Känner att det varit starkt övervägande Sarah som lyft luren. Så nu ska jag försöka utmana henne! I will take the challenge !

Jag tjatar och jag tjatar, men jag lääääängtar så mycket till att flytta. Åhhhh längtar sååå. Min egna lya. Jag kommer njuta så mycket. Bo i stadskärnan och ha nära till allt. Jag tror inte annat än att jag kommer stortrivas. Och alla är välkomna att hälsa på. Alltid kul med besök.

Här kommer en liten snabbt gjord planlösning med eventuella möbler till :



Hoppas ni förstår hur min tanke är. Kan bli lite ändring av soffan och tvn. Men det här är min lya i lite konstiga färger och streck. Hahaha. ENJOY!

Nu ska jag kolla klart på IDOL2008


PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0