Älska livet

och livet älskar dig <3

Sitter här och myser framför TVn, det är dubbelavsnitt av Desperate Housewives idag. Och ni som känner mig vet att det är en av mina absoluta favoritserier, och även om jag har sett dessa avsnitt så tycker jag det är lika roligt i alla fall.

Imorgon är det pappas födelsedag, jag ska nog köpa något litet och åka ut på kvällen. Han ska på något med jobbet efter han slutat jobba så han kommer inte hem förrän efter sju. Blir en liten stund, men det är alltid något. För ett år sedan låg vid på hotellet i Arlanda stad och skulle sova för att tidigt nästa morgon flyga till Egypten. Här kommer lite Egyptenbilder:
    
       
     
 
     

Mina älskade föräldrar <3


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0