Blåsa

Ajajaja. Precis innanför munöppningen har jag en förbannad blåsa som svider och gör ont. FÖRSVINN!!!!

Ännu en dag med underbart väder ute och jag är ledig idag med. Ska diska upp min disk och ge mig ut och gå/springa. Sen senare i eftermiddag så ska jag förmodligen träffa Elin, tänkte föreslå glass på Halvars. Hoppas hon vill det, hon brukar ju inte misstycka...

Nästa tisdag flyttar min mormor. Då kommer flyttfirman och forslar hennes saker till lägenheten. Jag ska vara med och hjälpa till, snäll som jag är. Men vid två ska jag vara på jobbet och gå igenom bokslut med Christian och Kathy, nu innan jag och Kathy åker på utbildning ( MAX-skola steg 1 ).


PUSS

Kommentarer
Postat av: KusinVitamin Becka

ÄNTLIGEN MAXSKOLA !! Skönt att det blir av nu ! PUSS&KRAM

2009-04-18 @ 11:43:14
URL: http://stylelikeaclown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0