Försöker vara positiv

Den jobbiga situationen jag nämnde i förra inlägget gör det svårt för mig att vara positiv just nu, men jag försöker påminna mig själv varannan minut att fortsätta vara positiv och inte sura ihop. Men det är svårt när man känner sig riktigt frustrerad.

Eftersom förra inlägget bestod av bara negativt så glömde jag att berätta att jag var hos tandläkaren vid lunchtid idag och som tur var så är mina tänder fina och utan hål som vanligt. I'm happy. Känns alltid lika bra när min tandläkare säger "men det här va väl inget fel, det ser ju strålande ut" .

Spenderade eftermiddagen hos familjen och både fikade och åt mat. Snörvlade gjorde jag också, jobbigt med pollen-allergi. Ville åka hem vid halv sex för att ta tag i städningen av min lägenhet, men jag fick kämpa mig igenom dammningen så jag gav upp efter det. Pollen-allergin har nämligen satt sig i hela huvudet på mig så känns som jag har världens feber. Hoppas bara den är bättre tills imorrn så jag slipper jobba som en zombie.

Får göra klart städningen imorrn + diskningen. Nu har jag faktiskt en bra anledning till att skjuta upp det hela. Det brukar jag annars inte ha.


Alla försöker undvika kameran utom jag ;)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0