Godförmiddag

Nu sitter jag och tar en liten paus efter diskandet, ska ge mig på att damma i badrummet och sen dammsuga och moppa hela lägenheten innan jobbet. Man känner sig så duktig när allt är klart.

Allergin känns något bättre, men känner mig som en snorbomb och det känns som om jag är helt uppsvälld i huvudet och ögonen. Hoppas det går att jobba i alla fall. För just nu kan jag verkligen inte va hemma mer. En vecka utan MAX har gjort att jag får abstinens, jag måste få komma ner till MAX. Det kan låta lite konstigt, men älskar man sitt jobb så gör man.

MaxSkolan
Jag ska berätta lite mer om MaxSkolan nu. Det var en sån nyttig kurs att vara iväg på. Jag lärde mig otroligt mycket om mig själv och hur man kan gå in i sig själv och hitta felet när ett problem uppstår mellan medarbetare. Jag har fått mycket bättre självkänsla efter den här kursen. Jag har också lärt mig att jag uppfattas på det sätt som jag själv vill bli uppfattad. Jag blev riktigt glad, för där sitter man i ett rum med 20 andra MAXare, som man inte träffat tidigare, och i princip alla säger samma sak om hur de uppfattar mig. Det var en häftig känsla.

MaxSkolan låg ju i de lokaler som jag tidigare har haft seminarier i med FG-gymnasiet. Så jag kände ju igen mig i området. Vi fick också ha lite brandövning, hjärt-&lungräddning och det var riktigt kul tycker jag. Mycket intressant också för den delen.


Nu är det dags att återgå till städandet. Ha en bra dag allihop!



PUSS


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tjena! Kul att hitta hit av en ren slump faktiskt! Ha det bra

2009-04-28 @ 16:26:59
URL: http://jessicaocornelia.weblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0