Härliga fredag

För de flesta betyder fredag att det alldeles strax är helg och ledigt, för mig betyder det: back to work. Nattjobb hela helgen. Får se hur det går då. Börjar vid åtta ikväll. Men innan det ska det hinnas med lite annat.

Om en timme ska jag möta upp systeryster och käka lunch på stan, kan tänka mig att det blir en sväng på stan också. Efter fyra någon gång ska jag möta upp Simon och hans kompis för en glass på älskade glasskiosken Halvars, som för övrigt är min granne.

Dags att göra sig iordning för att möta upp syster på stan!!!




PUSS HEJ

Kommentarer
Postat av: Linnea Vennberg

Väskan är från nypd. Och det sortimentet ska hittas på sisters Och väskaaffären. Så man får vell kolla :) hehe. Rosa och brunt är min favvo med :) Inte vet ja när den lille kommer,den är 12 dagar sen. så det dröjer ng inte länge i,a,f. KRAM!

2009-04-17 @ 17:07:03
URL: http://ihennsskor.blogg.se/
Postat av: KusinVitamin Becka

Vilken fin bild på systrarna Karlsson, ni är jätte söta . :) Vem är den (för mig) mystiske Simon ? ;) Det är nog dags för kusinsnack snart ! fnissfniss

2009-04-18 @ 11:40:24
URL: http://stylelikeaclown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0