Magont

vilket skit det blev igår när jag skulle jobba. satt och tjöt och vred mig i smärtor på jobbet innan jag skulle börja. försökte ringa förgäves till kollegor för att hitta en inhoppare. min chef Jocke skulle jobbat mitt pass men Chris ringde upp igen och sa att hon kunde jobba, min räddare i nöden. är oerhört tacksam för att ni som har ställt upp och jobbat istället för mig har gjort det.

jag har både besökt akuten ( igårkväll ) och kvinnokliniken ( idag ). på akuten så tycker jag de nonchalera mig, hade fortfarande ont när vi åkte hem. de kunde inte känna något, men inget blodprov togs heller. utan jag fick snällt åka hem och ta ipren innan jag somnade. men imorse när jag vaknade så ömmade magen fortfarande och gjorde ont när jag va uppe och gick. så idag åkte jag och mamma in till kvinnokliniken för att utesluta att det var något fel med "livet där under". de kunde inte hitta något.

det blev bara att åka hem igen, men innan åkte vi hem till mig för att hämta lite kläder och så. nu blir det taco ikväll med familjen och så får vi se om jag blir kvar hela påsken.

här ska ni få se ett par skor jag vill ha:

WARP Terri W Leather från STADIUM ( 399kr )



PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du fortfarande ont stackare:( men då ställde jag mer än gärna upp:)

hoppas det blir bättre snart då? har du kollat upp det?

puss puss

2009-04-09 @ 23:30:18
Postat av: sysslingen

Men fy!

Din stackare... Hoppas du kryar på dig snabbt!

2009-04-10 @ 17:45:34
URL: http://enannandelavstockholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0