me love SOL

Att vakna upp och känna solens strålar sippra in genom rullgardinen, det är värdefullt och underbart. Precis så var det när jag vaknade vid åtta imorse. Jag låg i sängen rätt länge innan jag gick upp, tyckte att jag kunde unna mig själv det för jag har varit tvungen att gå upp tidigt hela helgen. Så vid tio ungefär gick jag upp och satte mig i soffan och slöglodde lite på Ugly Betty & Greys Anatomy som gick på Kanal5.

Nu har jag precis ätit en liten men god fukost: två rostade mackor, juice och en mugg te

Idag ska jag jobba stängning, men innan det ska jag till det härliga Ungdomshälsan ( gamla ungdomsmottagningen ) och hämta ut ett nytt recept. Det är attans att man måste gå dit varje gång man behöver nytt recept, tycker att man bara borde kunna ringa som med mina astmamediciner.

Kanske går förbi Myrorna när jag ska ner till Ungdomshälsan, kan ju hitta något fint man vet ju aldrig. Tänkte mig någon vårig outfit till helgens bravader.

Nu är det dags att diska och vika tvätt innan jag ska ut i det härliga vädret!!


Min underbara vän Rahma som är såååå saknad av mig <3

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0