Mellantimmarna

Vaknade vid två och då började mellantimmarna, de timmarna mellan att jag vaknar till det att jag börjar jobba. Segt värre, för man vet inte om man vill hitta på något eller inte. Jag hade ju en tanke innan jag somna igår: imorgon blir det en långpromenad runt strömmen och laga mat innan jobbet. Men vad hände nu då? Känner inte alls för att vara hurtig och gå ut och gå.

Så då skiter jag i det!

Så nu ska jag nog fixa lite taco-grejer som jag ska käka inatt på jobbet. Funderar på om jag ska käka lite innan jag åker till jobbet också, kommer ju aldrig hålla mig på frukost till halv tolv inatt. Nejnejnej. Då skulle jag svimma av för tusan. Kanske blir två tacosmiddagar idag. MUMMA, för jag älskar tacos.

Det blev en riktigt lugn natt på jobbet, natten som var. Ingen rush, knappt något folk. Fast vi inte köttade upp så fick vi svinna massa kött ( bajs ). Det var såååå lugnt. Hoppas det blir mer inatt. Tråkigt att jobba när det inte är något att göra.

Dags att sätta lite rotation på dököttet!


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0