Natt (is)

Nu e det natt, eller tidig morgon kan man väl säga när klockan är över fyra?

Har duschat och försöker suga klart på min halstablett så halsen inte gör så ont nu när jag ska sova. Det går inget vidare med den här allergin, om det nu är allergi och inget annat skit. Känns som det är en rejäl förkyldning jag har åkt på. Vill inte, vill inte, vill inte!

Är det någon som känner till halsont vid pollenallergi?

Är fortfarande irriterad över den jobbiga situationen. Jag tycker bara inte att man ska begränsa sina vänner på det sättet. Känns som det ligger mer bakom än bara en principgrej som sades för länge sen och inte mellan oss. Jag har väl egentligen ett eget val?

Dags att hoppa i säng kära vänner!



KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0