Nyduschad

Nu sitter jag här i soffan, nyduschad och har precis ätit kvällsmat ( lite mackor och oboy blev det ). Har precis sett färdigt Familjen Annorlunda, jag tycker det är rätt komiskt det där med att ha sååå många barn. Skulle nog aldrig vilja ha det själv men i alla fall i två familjer lyste det kärlek om föräldrarna och då blir man så glad. Barnen verkar ju ändå må väldigt bra.

Jag är ganska trött även ikväll, men det är inte undra på eftersom jag har jobbat så mycket på sistone. Ändå har jag mycket energi och vill jobba ännu mer. Jag blir så sporrad av det.

I min mysiga lägenhet är något stökig just nu, vilket jag ska åtgärda imorgon. Massa rena kläder att vika och lägga in i garderoberna och ett berg av disk att diska. Men som sagt så ska jag fixa till den lilla detaljen imorgon. För jag trivs ändå bäst när jag har det rent och snyggt.

Till helgen blir det partyparty, närmare bestämt påskafton. Dock ska jag jobba ( ett pass som är omöjligt att byta/få bort ) innan, till 21.15. Men jag får ta med mig bag in boxen och börja redan där. Ska i alla fall ut med LisaE och det ska bli riktigt kul.

Bjuder på partybilder från förra helgen:
        
     
  

Kommentarer
Postat av: M

vad fina bilder ! :)

2009-04-08 @ 15:04:59
URL: http://madeleiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0