SJUK

Det värsta jag vet har inträffat, jag har blivit sjuk. Fick feber natten som var och har legat däckad hela dagen idag. Jag som skulle jobba natt och allt. Som det känns just nu kommer jag inte kunna jobba min första D-helg på jobbet heller. Känns riktigt pissigt liksom. Bara att gå från soffan till toaletten gör mig helt slut.

Det finns något som ligger och nöter i pannloben hela tiden. Jag är inte överens med en nära vän just nu, han gjorde mig väldigt förbannad. Måste nog ta tag i att träffas och prata om det hela, jag tror att han inte riktigt säger hela sanningen. Men vem är jag att döma? I alla fall så måste jag fråga honom en sak.

Dags att kolla klart på En Geishas Memoarer nu. Den var riktigt bra måste jag säga. Sen blir det sängen direkt.


SJUKPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0