Snorig Javisst!

Snorigt är det i näsan och slemmigt i halsen, känner mig varm i hela huvudet fast jag inte är det. Men jag tänker inte va hemma idag för jag har två nätter kvar att jobba. Det gäller att vara envis.

Håller på att installera ett mobil-program i datorn så jag kan göra en säkerhetskopiering av min mobil innan jag tänkte bege mig till Robban på Kontorab och klaga IGEN. Den är ju för tusan helt CP, och har varit det sen jag fick den. Det tog bara 1 månad innan den började bete sig konstigt med att byta tema och stänga av sig självt. Nu händer det allt oftare att den stänger av sig mitt i samtal. Nu ska jag f*n ha en ny!!!

Dags att fixa iordning sig så det blir lite av de här timmarna innan jobbet.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0